top of page

צעירים ופורצי דרך - ישראל היום

זכינו להיכלל בכתבה של אורי סלע במדור עיצוב היום של ישראל היום

צעירים ופורצי דרך: המעצבים הישראליים שאתם חייבים להכיר
בחרנו להתמקד ב-15 מעצבי מוצר שטרם חגגו 40, שיוצרים בסצנה המקומית, והצליחו על אף הקשיים הבירוקרטים, הגיאוגרפיים והתרבותיים, להטביע את חותמם. חלקם יצאו מחלל הסטודיו ופתחו גלריות עצמאיות, אחרים יצרו שיתופי פעולה עם מותגים בינלאומיים וגיבשו את העשייה סביב הסטודיו. ביקשנו מהם לשים את האצבע על הנקודה שבה פרצו את תקרת הזכוכית האישית שלהם, ושבה הם ידעו שהם עושים משהו כמו שצריך. צללנו גם אל סיפורי הקולקציות האחרונות שלהם, ולקינוח בדקנו מי הם אנשי השנה שלהם.

צורות אורגניות שמשלבות עבודת יד וטכנולוגיה מתקדמת // VELVART // קרן ולורט (28)

  • במה מתמחה הסטודיו: עיצוב פריטים לבית בצורות אורגניות, המשלב עבודת יד וטכנולוגיה מתקדמת.

  • מה הייתה נקודת המפנה? ככל שסיפרתי יותר מה עומד מאחורי העיצובים, לא רק תהליך העבודה, הגיע הפידבק. כשאנשים רצו לראות ולשמוע עוד מהסיפור וההשראה שמאחורי כל יצירה. כשהקהל נסחף מעולם התוכן של כל יצירה, ולא מהיופי שלה בלבד, ידעתי שאני עושה משהו נכון.

  • מה הוביל לעיצוב הקולקציה האחרונה שלך - הפריט החדש שלי הוא עיצובים שונים לגופי תאורה, כל אחד מהם מפוסל בעבודת יד. כל אחד מהם קצת שונה וייחודי. הצורה מגיעה מהטבע: קווי האופק של ההרים יוצרים את קווי המתאר של גוף התאורה. התנועה הטבעית והייחודית של כל אחד היא כמו הרוח: מלטפת, עדינה וכזו שאי אפשר לצפות אותה במדויק. כמו בכל קולקציה שלי, גופי התאורה ממסגרים את הפראי, ובעיקר – מכניסים הביתה פיסה של טבע.





bottom of page